Євген Головаха Щоб дістатися джерел, треба плисти проти течії (коментар соціолога до статті економіста про соціально-економічні наслідки української приватизації) Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)
Євген Головаха «Суспільство двієчників» виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)
Євген Головаха Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання та результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)
Євген Головаха (Київ) Концептуальні і організаційно-методичні основи створення "Українського соціологічного архіву і банку даних соціальних досліджень" Повний текст публікації: рос Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)
Євген Головаха Щоб дістатися джерел, треба плисти проти течії (коментар соціолога до статті економіста про соціально-економічні наслідки української приватизації) Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)
Євген Головаха «Суспільство двієчників» виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)
Євген Головаха Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання та результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)
Євген Головаха (Київ) Концептуальні і організаційно-методичні основи створення "Українського соціологічного архіву і банку даних соціальних досліджень" Повний текст публікації: рос Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)