ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Вікторія Середа


Знайдено статей: 4

  1. Вікторія Середа (Львів)
    Один день із життя українського соціуму (за результатами застосування методики дослідження повсякденних подій, запропонованої Н.В.Паніною)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Євген Головаха (Київ), Андрій Горбачик (Київ), Тетяна Любива (Київ), Наталія Паніна (Київ), Вікторія Середа (Львів), Ксенія Урсуленко (Київ)
    Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  3. Вікторія Середа (Львів)
    Особливості репрезентації національно-історичних ідентичностей у офіціальному дискурсі президентів України та Росії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  4. Віктор Сусак (Львів), Вікторія Середа (Львів)
    Програма курсу лекцій "Якісні методи соціологічних досліджень"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

Усі статті автора: Вікторія Середа


Знайдено статей: 4

  1. Вікторія Середа (Львів)
    Один день із життя українського соціуму (за результатами застосування методики дослідження повсякденних подій, запропонованої Н.В.Паніною)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Євген Головаха (Київ), Андрій Горбачик (Київ), Тетяна Любива (Київ), Наталія Паніна (Київ), Вікторія Середа (Львів), Ксенія Урсуленко (Київ)
    Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  3. Вікторія Середа (Львів)
    Особливості репрезентації національно-історичних ідентичностей у офіціальному дискурсі президентів України та Росії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  4. Віктор Сусак (Львів), Вікторія Середа (Львів)
    Програма курсу лекцій "Якісні методи соціологічних досліджень"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ