ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

СТАТТІ
Кирило Грищенко
З нагоди п’ятиріччя часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг»
Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
Наталія Паніна
Структура чинників політичного успіху як показник політичної спрямованості розвитку електоральної системи
Ірина Рожкова
Регіональні особливості зміни «електоральної ваги» капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998-го і 2002 років за мажоритарними округами)
Юрій Павленко
Ключові проблеми соціального розвитку найдавнішого населення України (початок)
Ірина Попова (Одеса)
«Соціальність» як підґрунтя соціологічної інтерпретації
Ольга Куценко (Харків)
Становлення соціальних класів як вияв самоорганізаційних процесів у суспільстві
Всеволод Тихонович
Україна як суб’єктивна соціальна реальність
Ірина Прибиткова
Трудові мігранти у соціальній ієрархії українського суспільства: статусні позиції, цінності, життєві стратегії, стиль і спосіб життя (початок)
Євген Суїменко
Економічна поведінка: експлікація поняття і типологічна характеристика
Ольга Іващенко
Соціологія самозайнятості: до проблеми визначення предмета
Валерій Пилипенко
Економічна свідомість і культура населення в період ринкової трансформації суспільства
Володимир Оссовський
Полінг versus соціологічне дослідження громадської опінії
Раїса Шульга
Мистецтво і суспільство: нові правила відносин
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Євген Головаха
Альтернативний морально-психологічний словник
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
ЛИСТ ДО РЕДАКЦІЇ
Микола Лукашевич, Юрій Яковенко
Головним редакторам часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг»
НАШІ ЮВІЛЯРИ
ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2002 РІК
Покажчик статей, надрукованих у часописі «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2002 року

Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

СТАТТІ
Кирило Грищенко
З нагоди п’ятиріччя часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг»
Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
Наталія Паніна
Структура чинників політичного успіху як показник політичної спрямованості розвитку електоральної системи
Ірина Рожкова
Регіональні особливості зміни «електоральної ваги» капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998-го і 2002 років за мажоритарними округами)
Юрій Павленко
Ключові проблеми соціального розвитку найдавнішого населення України (початок)
Ірина Попова (Одеса)
«Соціальність» як підґрунтя соціологічної інтерпретації
Ольга Куценко (Харків)
Становлення соціальних класів як вияв самоорганізаційних процесів у суспільстві
Всеволод Тихонович
Україна як суб’єктивна соціальна реальність
Ірина Прибиткова
Трудові мігранти у соціальній ієрархії українського суспільства: статусні позиції, цінності, життєві стратегії, стиль і спосіб життя (початок)
Євген Суїменко
Економічна поведінка: експлікація поняття і типологічна характеристика
Ольга Іващенко
Соціологія самозайнятості: до проблеми визначення предмета
Валерій Пилипенко
Економічна свідомість і культура населення в період ринкової трансформації суспільства
Володимир Оссовський
Полінг versus соціологічне дослідження громадської опінії
Раїса Шульга
Мистецтво і суспільство: нові правила відносин
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Євген Головаха
Альтернативний морально-психологічний словник
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
ЛИСТ ДО РЕДАКЦІЇ
Микола Лукашевич, Юрій Яковенко
Головним редакторам часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг»
НАШІ ЮВІЛЯРИ
ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2002 РІК
Покажчик статей, надрукованих у часописі «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2002 року
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ