ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Ольга Куценко


Знайдено статей: 16



  1. Ольга Куценко (Київ)
    Евристичний потенціал концепції соціальної структури суспільства Т.І.Заславської
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №1)

  2. Ольга Куценко (Київ)
    Соціолог, який змінив світ
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  3. Ольга Куценко (Київ)
    Соціальні класи і політична мобілізація (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  4. Ольга Куценко (Київ), Світлана Бабенко (Київ)
    Європейські візії та розрізнення: порівняльні дослідження в удосконаленні викладання соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  5. Ольга Куценко (Київ)
    Портрет Майстра крізь призму особистої долі і долі соціології НДР. Пам'яті професора Гельмута Штайнера
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  6. Ольга Куценко (Київ)
    Діагноз часу очима Ірини Марківни Попової
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  7. Ольга Куценко (Київ)
    До соцієтальної інтеґрації чи до розвитку “паралельних суспільств”? (Порівняльне вивчення міжетнічних взаємодій)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  8. Ольга Куценко (Харків)
    Україна у трансформаційних процесах: Quo vadis?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  9. Ольга Куценко (Харків)
    Чи зберігають своє значення класові засади політичної участі?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  10. Ольга Куценко (Харків)
    Зигзаги демократизації політичного режиму в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  11. Ольга Куценко (Харків)
    Становлення соціальних класів як вияв самоорганізаційних процесів у суспільстві
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  12. Ольга Куценко (Харків)
    Діяльнісна перспектива в розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  13. Ольга Куценко (Харків)
    Про деякі соціоструктурні наслідки інституціональних змін в українському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  14. Ольга Куценко (Харків)
    Повернення класів? Перспективи класового аналізу пострадянської реальності
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

Усі статті автора: Ольга Куценко


Знайдено статей: 16



  1. Ольга Куценко (Київ)
    Евристичний потенціал концепції соціальної структури суспільства Т.І.Заславської
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №1)

  2. Ольга Куценко (Київ)
    Соціолог, який змінив світ
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  3. Ольга Куценко (Київ)
    Соціальні класи і політична мобілізація (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  4. Ольга Куценко (Київ), Світлана Бабенко (Київ)
    Європейські візії та розрізнення: порівняльні дослідження в удосконаленні викладання соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  5. Ольга Куценко (Київ)
    Портрет Майстра крізь призму особистої долі і долі соціології НДР. Пам'яті професора Гельмута Штайнера
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  6. Ольга Куценко (Київ)
    Діагноз часу очима Ірини Марківни Попової
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  7. Ольга Куценко (Київ)
    До соцієтальної інтеґрації чи до розвитку “паралельних суспільств”? (Порівняльне вивчення міжетнічних взаємодій)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  8. Ольга Куценко (Харків)
    Україна у трансформаційних процесах: Quo vadis?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  9. Ольга Куценко (Харків)
    Чи зберігають своє значення класові засади політичної участі?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  10. Ольга Куценко (Харків)
    Зигзаги демократизації політичного режиму в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  11. Ольга Куценко (Харків)
    Становлення соціальних класів як вияв самоорганізаційних процесів у суспільстві
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  12. Ольга Куценко (Харків)
    Діяльнісна перспектива в розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  13. Ольга Куценко (Харків)
    Про деякі соціоструктурні наслідки інституціональних змін в українському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  14. Ольга Куценко (Харків)
    Повернення класів? Перспективи класового аналізу пострадянської реальності
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ