ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Валерій Хмелько


Знайдено статей: 13

  1. Дмитро Хуткий (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Макросоціологічний підхід до виокремлення основних підсистем сучасної світової системи суспільств
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Маріанна Клочко (США), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів–2006 в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Валерій Хмелько (Київ)
    Ставлення громадян України до її вступу до Євросоюзу та НАТО тв їх оцінки своєї обізнаності про ці організації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  4. Мелвін Л.Кон (США), Валерій Хмелько (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Го-Фунґ Гунґ (Гонконг)
    Соціальна структура і особистість в процесі радикальних соціальних змін: аналіз України в період трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  5. Світлана Оксамитна (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Соціальна ексклюзія в Україні на початковій стадії реставрації капіталізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  6. Валерій Хмелько
    Лист до редакції
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  7. Валерій Хмелько
    Макросоціальні зміни в українському суспільстві за роки незалежності
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  8. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  9. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яницка (Польща), Богдан Мах (Польща), Валерій Хмелько (Київ), Казимеж Сломчинський (США), Корі Геймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Складність діяльності і особистість в умовах радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі та України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  10. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

  11. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  12. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  13. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (початок)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

Усі статті автора: Валерій Хмелько


Знайдено статей: 13

  1. Дмитро Хуткий (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Макросоціологічний підхід до виокремлення основних підсистем сучасної світової системи суспільств
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Маріанна Клочко (США), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів–2006 в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Валерій Хмелько (Київ)
    Ставлення громадян України до її вступу до Євросоюзу та НАТО тв їх оцінки своєї обізнаності про ці організації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  4. Мелвін Л.Кон (США), Валерій Хмелько (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Го-Фунґ Гунґ (Гонконг)
    Соціальна структура і особистість в процесі радикальних соціальних змін: аналіз України в період трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  5. Світлана Оксамитна (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Соціальна ексклюзія в Україні на початковій стадії реставрації капіталізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  6. Валерій Хмелько
    Лист до редакції
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  7. Валерій Хмелько
    Макросоціальні зміни в українському суспільстві за роки незалежності
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  8. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  9. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яницка (Польща), Богдан Мах (Польща), Валерій Хмелько (Київ), Казимеж Сломчинський (США), Корі Геймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Складність діяльності і особистість в умовах радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі та України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  10. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

  11. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  12. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  13. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (початок)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ