ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Рахманов, О.


Знайдено статей: 16








  1. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціальне підґрунтя олігархічної системи в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Олександр Рахманов (Київ)
    Політична свідомість робітничого класу України у роки соціальних трансформацій
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №1)

  3. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціально-демографічний портрет керівників великого бізнесу в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  4. Олександр Рахманов (Київ)
    Перетворення власників великого капіталу на капіталістів-рантьє як фаза розвитку капіталізму в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  5. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  6. Олександр Рахманов (Київ)
    Власники великого капіталу як економічний суб'єкт: еволюція співвідношення контролю і власності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  7. Олександр Рахманов (Київ)
    Ще раз про проблему леґітимації приватної власності у православ'ї
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  8. Олександр Рахманов (Київ)
    Особливості леґітимації приватної власності у православ'ї
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  9. Олександр Рахманов (Київ)
    Первинне нагромадження капіталу як соціальний феномен
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

Усі статті автора: Рахманов, О.


Знайдено статей: 16








  1. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціальне підґрунтя олігархічної системи в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Олександр Рахманов (Київ)
    Політична свідомість робітничого класу України у роки соціальних трансформацій
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №1)

  3. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціально-демографічний портрет керівників великого бізнесу в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  4. Олександр Рахманов (Київ)
    Перетворення власників великого капіталу на капіталістів-рантьє як фаза розвитку капіталізму в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  5. Олександр Рахманов (Київ)
    Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  6. Олександр Рахманов (Київ)
    Власники великого капіталу як економічний суб'єкт: еволюція співвідношення контролю і власності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  7. Олександр Рахманов (Київ)
    Ще раз про проблему леґітимації приватної власності у православ'ї
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  8. Олександр Рахманов (Київ)
    Особливості леґітимації приватної власності у православ'ї
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  9. Олександр Рахманов (Київ)
    Первинне нагромадження капіталу як соціальний феномен
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ