ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Володимир Резнік


Знайдено статей: 24







  1. Володимир Резнік (Київ)
    Позитивістське (мета)теоретизування Дж.Г.Тернера: підстави та начерки стратегії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Володимир Резнік (Київ)
    Наукові семінари Інституту соціології НАН України у 2016 році
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №2)

  3. Володимир Резнік (Київ)
    (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №1)

  4. Володимир Резнік (Київ)
    Наукові семінари Інституту соціології НАН України у 2013–2015 роках
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  5. Володимир Резнік (Київ)
    Теорії соціального порядку: особливості структурування та викладання за пояснювальною схемою Дж.Коулмена
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  6. Володимир Резнік (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  7. Володимир Резнік (Київ)
    Теоретико-методологічні семінари в Інституті соціології НАН України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  8. Володимир Резнік (Київ)
    Чинники автономії працівника за умов ґлобальної інформатизації: теоретичні уявлення та українські реалії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  9. Володимир Резнік (Київ)
    Теоретико-методологічні підвалини концептуалізації леґітимації приватної власності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  10. Володимир Резнік (Київ)
    Стан соціальної леґітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  11. Володимир Резнік (Київ)
    Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об'єктивні покажчики та суб'єктивні оцінки
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  12. Володимир Резнік (Київ)
    Приватна власність крізь призму соціологічного інституціоналізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  13. Володимир Резнік (Київ)
    Генеза постнекласичної соціології в Росії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  14. Володимир Резнік (Київ), Володимир Резнік (Київ)
    Українська соціологія після 1991 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  15. Володимир Резнік (Київ), Володимир Резнік (Київ)
    Українська соціологія після 1991 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  16. Володимир Резнік (Кам’янець-Подільський)
    Феномен диспозиційної концепції В. Ядова у радянській і пострадянській соціології
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  17. Володимир Резнік (Подільськ)
    Теоретико-концептуальне моделювання в маркетинговому дослідженні: системно-методологічні аспекти
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  18. Володимир Резнік (Кам’янець-Подільський)
    Генеза та соціально-економічна сутність маркетингу
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

Усі статті автора: Володимир Резнік


Знайдено статей: 24







  1. Володимир Резнік (Київ)
    Позитивістське (мета)теоретизування Дж.Г.Тернера: підстави та начерки стратегії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Володимир Резнік (Київ)
    Наукові семінари Інституту соціології НАН України у 2016 році
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №2)

  3. Володимир Резнік (Київ)
    (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №1)

  4. Володимир Резнік (Київ)
    Наукові семінари Інституту соціології НАН України у 2013–2015 роках
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  5. Володимир Резнік (Київ)
    Теорії соціального порядку: особливості структурування та викладання за пояснювальною схемою Дж.Коулмена
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  6. Володимир Резнік (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  7. Володимир Резнік (Київ)
    Теоретико-методологічні семінари в Інституті соціології НАН України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  8. Володимир Резнік (Київ)
    Чинники автономії працівника за умов ґлобальної інформатизації: теоретичні уявлення та українські реалії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  9. Володимир Резнік (Київ)
    Теоретико-методологічні підвалини концептуалізації леґітимації приватної власності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  10. Володимир Резнік (Київ)
    Стан соціальної леґітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  11. Володимир Резнік (Київ)
    Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об'єктивні покажчики та суб'єктивні оцінки
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  12. Володимир Резнік (Київ)
    Приватна власність крізь призму соціологічного інституціоналізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  13. Володимир Резнік (Київ)
    Генеза постнекласичної соціології в Росії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  14. Володимир Резнік (Київ), Володимир Резнік (Київ)
    Українська соціологія після 1991 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  15. Володимир Резнік (Київ), Володимир Резнік (Київ)
    Українська соціологія після 1991 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  16. Володимир Резнік (Кам’янець-Подільський)
    Феномен диспозиційної концепції В. Ядова у радянській і пострадянській соціології
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  17. Володимир Резнік (Подільськ)
    Теоретико-концептуальне моделювання в маркетинговому дослідженні: системно-методологічні аспекти
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  18. Володимир Резнік (Кам’янець-Подільський)
    Генеза та соціально-економічна сутність маркетингу
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ