ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Олександр Резнік


Знайдено статей: 24









  1. Олександр Резнік (Київ)
    Від соціальної напруженості до протестної поведінки: мотивація участі в колективних діях
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  2. Олександр Резнік (Київ)
    Соціальна напруженість та масові протести в Україні: відмінність детермінант та механізмів прояву
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №2)

  3. Олександр Резнік (Київ)
    Орієнтації українців щодо участі держави в управлінні економікою: соціальні наслідки приватизаційних процесів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  4. Володимир Резнік (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  5. Олександр Резнік (Київ)
    Зумовленість громадянських практик в Україні як віддзеркалення соціально-економічного розвитку суспільства
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №4)

  6. Олександр Резнік (Київ)
    Чинники залученості в роботу добровільних чи благодійних організацій у європейських країнах
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  7. Олександр Резнік (Київ)
    Урядові реформи в масовій свідомості громадян України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  8. Олександр Резнік (Київ)
    Динаміка чинників протестних практик населення України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  9. Олександр Резнік (Київ)
    Стилеві ознаки суспільно-політичних практик населення України та чинники їх формування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

  10. Олександр Резнік (Київ)
    Соціальна леґітимація української державності: методологічні і методичні проблеми вивчення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  11. Олена Злобіна (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та фактори консолідації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  12. Олександр Резнік (Київ)
    Суперечливі взаємовідносини соціології та влади: український досвід
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  13. Олександр Резнік (Київ)
    Інституціональні фактори стабільності слабоінтегрованого українського суспільства
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  14. Олександр Резнік
    Спільність і відмінність соціально-політичних трансформацій України та Росії: погляд соціологів і політологів
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  15. Олександр Резнік
    Особистість і громадянське суспільство: досвід теоретичного осмислення
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  16. Олександр Резнік (Київ)
    Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

Усі статті автора: Олександр Резнік


Знайдено статей: 24









  1. Олександр Резнік (Київ)
    Від соціальної напруженості до протестної поведінки: мотивація участі в колективних діях
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  2. Олександр Резнік (Київ)
    Соціальна напруженість та масові протести в Україні: відмінність детермінант та механізмів прояву
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №2)

  3. Олександр Резнік (Київ)
    Орієнтації українців щодо участі держави в управлінні економікою: соціальні наслідки приватизаційних процесів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  4. Володимир Резнік (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  5. Олександр Резнік (Київ)
    Зумовленість громадянських практик в Україні як віддзеркалення соціально-економічного розвитку суспільства
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №4)

  6. Олександр Резнік (Київ)
    Чинники залученості в роботу добровільних чи благодійних організацій у європейських країнах
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  7. Олександр Резнік (Київ)
    Урядові реформи в масовій свідомості громадян України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  8. Олександр Резнік (Київ)
    Динаміка чинників протестних практик населення України
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  9. Олександр Резнік (Київ)
    Стилеві ознаки суспільно-політичних практик населення України та чинники їх формування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

  10. Олександр Резнік (Київ)
    Соціальна леґітимація української державності: методологічні і методичні проблеми вивчення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  11. Олена Злобіна (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та фактори консолідації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  12. Олександр Резнік (Київ)
    Суперечливі взаємовідносини соціології та влади: український досвід
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  13. Олександр Резнік (Київ)
    Інституціональні фактори стабільності слабоінтегрованого українського суспільства
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  14. Олександр Резнік
    Спільність і відмінність соціально-політичних трансформацій України та Росії: погляд соціологів і політологів
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  15. Олександр Резнік
    Особистість і громадянське суспільство: досвід теоретичного осмислення
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  16. Олександр Резнік (Київ)
    Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ