Інститут соціології НАНУ
sidebarNew
ГОЛОВНА
ПОДАННЯ СТАТЕЙ ТА ЇХ РЕЦЕНЗУВАННЯ
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
АРХІВ ЖУРНАЛУ
ПОШУК ПО САЙТУ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
MENU
Інститут соціології НАНУ
Науковий журнал "Соціологія: теорія, методи, маркетинг"
login
ENGLISH VERSION OF SITE
login
ГОЛОВНА
login
ПОДАННЯ СТАТЕЙ
login
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
check_circle
АРХІВ СТАТЕЙ
login
КОНТАКТИ
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2020, №4)
СТАТТІ
Віктор Степаненко
(Київ)
COVID-19 як нова соціальна реальність
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Ліна Малиш
(Київ)
Рух у соціальній ієрархії в добу трансформації: сприйняття з боку населення посткомуністичних країн
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Юрій Мацієвський
(Острог)
Змішані цінності та суспільні обмеження: чому запит на «сильну руку» не призведе до авторитаризму в Україні
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Тетяна Петрушина
(Київ),
Анатолій Арсеєнко
(Київ)
Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Друга частина. Соціальні зміни в українському суспільстві за умов економічної ґлобалізації)
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Любов Бевзенко
(Київ)
Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Олександр Рахманов
(Київ)
Детермінанти ставлення громадян до українського уряду: соціологічний аналіз
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Valerii Pylypenko
(Kyiv),
Gulbarshyn Chepurko
(Kyiv)
Value-driven issues throughout the development of sociological theory
Повний текст публікації:
eng
ДИСКУСІЇ
Круглий стіл «Системні ризики нестабільного суспільства: соціологічна аналітика»
Повний текст публікації:
укр
|
рос
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
Віль Бакіров
(Харків)
Про соціологію як соціальну фізику та ідеологію служіння народові
Повний текст публікації:
укр
|
рос
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2020, №4)
СТАТТІ
Віктор Степаненко
(Київ)
COVID-19 як нова соціальна реальність
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Ліна Малиш
(Київ)
Рух у соціальній ієрархії в добу трансформації: сприйняття з боку населення посткомуністичних країн
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Юрій Мацієвський
(Острог)
Змішані цінності та суспільні обмеження: чому запит на «сильну руку» не призведе до авторитаризму в Україні
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Тетяна Петрушина
(Київ),
Анатолій Арсеєнко
(Київ)
Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Друга частина. Соціальні зміни в українському суспільстві за умов економічної ґлобалізації)
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Любов Бевзенко
(Київ)
Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Олександр Рахманов
(Київ)
Детермінанти ставлення громадян до українського уряду: соціологічний аналіз
Повний текст публікації:
укр
|
рос
Valerii Pylypenko
(Kyiv),
Gulbarshyn Chepurko
(Kyiv)
Value-driven issues throughout the development of sociological theory
Повний текст публікації:
eng
ДИСКУСІЇ
Круглий стіл «Системні ризики нестабільного суспільства: соціологічна аналітика»
Повний текст публікації:
укр
|
рос
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
Віль Бакіров
(Харків)
Про соціологію як соціальну фізику та ідеологію служіння народові
Повний текст публікації:
укр
|
рос
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ