ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Малиш, Л.


Знайдено статей: 10






  1. Ліна Малиш (Київ)
    Правила і принципи соціологічного аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  2. Ліна Малиш (Київ)
    Виміри стратифікації українців за рівнем добробуту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №4)

  3. Ліна Малиш (Київ)
    Соціальна детермінація освітніх досягнень української молоді
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  4. Ліна Малиш (Київ)
    Рівень (не)довіри українців до інститутів та посадовців
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  5. Ліна Малиш (Київ)
    Спільне та відмінне у сприйнятті соціальної нерівності населенням різних країн
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

Усі статті автора: Малиш, Л.


Знайдено статей: 10






  1. Ліна Малиш (Київ)
    Правила і принципи соціологічного аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  2. Ліна Малиш (Київ)
    Виміри стратифікації українців за рівнем добробуту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №4)

  3. Ліна Малиш (Київ)
    Соціальна детермінація освітніх досягнень української молоді
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  4. Ліна Малиш (Київ)
    Рівень (не)довіри українців до інститутів та посадовців
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  5. Ліна Малиш (Київ)
    Спільне та відмінне у сприйнятті соціальної нерівності населенням різних країн
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ