ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Злобіна, О.


Знайдено статей: 12



  1. Олена Злобіна (Київ)
    Ланцюги розчарувань: сучасні тренди емоційних трансформацій в українському суспільстві
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Олена Злобіна (Київ)
    Ідентичність у координатах нестабільності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  3. Олена Злобіна (Київ), Всеволод Тихонович (Київ)
    Традиціоналізм і інновація в українському вимірі
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  4. Олена Злобіна (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та фактори консолідації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  5. Олена Злобіна
    Особистісна складова суспільних змін: соціологічний контекст
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  6. Олена Злобіна
    Політична соціологія — на шляхах інституціоналізації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  7. Олена Злобіна
    Категорія «особистість» у системі понять соціологічної теорії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  8. Олена Злобіна (Київ)
    Програма спецкурсу "Соціологія особистості" за спеціальностями: соціологія, соціальна робота, соціальна психологія
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  9. Олена Злобіна (Київ), Всеволод Тихонович (Київ)
    Міленіум: соціальний час у образах масової свідомості
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  10. Олена Злобіна (Київ)
    Е.Дюркгейм: класичний спадок і сучасність
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

Усі статті автора: Злобіна, О.


Знайдено статей: 12



  1. Олена Злобіна (Київ)
    Ланцюги розчарувань: сучасні тренди емоційних трансформацій в українському суспільстві
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Олена Злобіна (Київ)
    Ідентичність у координатах нестабільності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  3. Олена Злобіна (Київ), Всеволод Тихонович (Київ)
    Традиціоналізм і інновація в українському вимірі
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  4. Олена Злобіна (Київ), Олександр Резнік (Київ)
    Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та фактори консолідації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  5. Олена Злобіна
    Особистісна складова суспільних змін: соціологічний контекст
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  6. Олена Злобіна
    Політична соціологія — на шляхах інституціоналізації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  7. Олена Злобіна
    Категорія «особистість» у системі понять соціологічної теорії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  8. Олена Злобіна (Київ)
    Програма спецкурсу "Соціологія особистості" за спеціальностями: соціологія, соціальна робота, соціальна психологія
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  9. Олена Злобіна (Київ), Всеволод Тихонович (Київ)
    Міленіум: соціальний час у образах масової свідомості
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  10. Олена Злобіна (Київ)
    Е.Дюркгейм: класичний спадок і сучасність
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ