ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Дембіцький, С.


Знайдено статей: 30









  1. Сергій Дембіцький (Київ)
    Вимірювання геополітичних орієнтацій в Україні: конструювання соціологічних тестів “RF-geopol” і “EU-geopol”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №4)

  2. Сергій Дембіцький (Київ)
    Конструювання, валідизація та інтерпретація соціологічного тесту “Типи політичної культури — II”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №1)

  3. Сергій Дембіцький (Київ)
    Інтеґральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  4. Сергій Дембіцький (Київ)
    Застосування L-шкали (MMPI) щодо загальної популяції в Україні: результати і гіпотези
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  5. Сергій Дембіцький (Київ)
    Апріорна та апостеріорна кластеризація результатів соціологічного тесту «Типи політичної культури»: порівняльний аналіз
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №1)

  6. Сергій Дембіцький (Київ)
    Соціологічні тести: сутність і валідизація
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  7. Сергій Дембіцький (Київ), Володимир Ященко (Чернігів), Микола Сидоров (Київ), Світлана Александрова (Чернігів)
    Критеріальна валідизація експрес-тесту SCL-9-NR
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  8. Сергій Дембіцький (Київ)
    Експрес-тест SCL-9-NR: методика оцінювання виразності психологічного дистресу для масових опитувань
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  9. Сергій Дембіцький (Київ), Юлія Середа (Київ)
    Симптоматичний опитувальник Леонарда Дероґатиса (SCL-90-R): валідизація в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  10. Сергій Дембіцький (Київ), Тетяна Любива (Київ)
    Сучасні техніки управління даними соціологічних досліджень
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  11. Сергій Дембіцький (Київ)
    Вступ до проблематики досліджень змішаного типу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  12. Сергій Дембіцький (Київ)
    З приводу проблематичності статистичної перевірки теоретичних конструктів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  13. Сергій Дембіцький (Київ)
    VII Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В.Паніної і Т.І.Заславської «Постсоціалістичні суспільства: розмаїття соціальних змін»
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №1)

  14. Сергій Дембіцький (Київ)
    Роздільний аналіз підгруп у метааналізі (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  15. Сергій Дембіцький (Київ)
    Оцінювання гетерогенності в метааналізі (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  16. Сергій Дембіцький (Київ)
    Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  17. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідизація вимірювальних шкал
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  18. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідизація на різних рівнях соціологічного дослідження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  19. Сергій Дембіцький (Київ)
    Історія розвитку методів оцінювання в соціальних і поведінкових науках за кордоном
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  20. Сергій Дембіцький (Київ)
    «Обґрунтована теорія»: стратегія збирання та аналізу якісних даних за теоретичної валідизації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №2)

  21. Сергій Дембіцький (Київ)
    Застосування стратегії узгодження концептів у теоретичній валідизації (на прикладі дослідження поведінкових практик студентів)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  22. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

Усі статті автора: Дембіцький, С.


Знайдено статей: 30









  1. Сергій Дембіцький (Київ)
    Вимірювання геополітичних орієнтацій в Україні: конструювання соціологічних тестів “RF-geopol” і “EU-geopol”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №4)

  2. Сергій Дембіцький (Київ)
    Конструювання, валідизація та інтерпретація соціологічного тесту “Типи політичної культури — II”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №1)

  3. Сергій Дембіцький (Київ)
    Інтеґральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  4. Сергій Дембіцький (Київ)
    Застосування L-шкали (MMPI) щодо загальної популяції в Україні: результати і гіпотези
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  5. Сергій Дембіцький (Київ)
    Апріорна та апостеріорна кластеризація результатів соціологічного тесту «Типи політичної культури»: порівняльний аналіз
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №1)

  6. Сергій Дембіцький (Київ)
    Соціологічні тести: сутність і валідизація
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  7. Сергій Дембіцький (Київ), Володимир Ященко (Чернігів), Микола Сидоров (Київ), Світлана Александрова (Чернігів)
    Критеріальна валідизація експрес-тесту SCL-9-NR
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  8. Сергій Дембіцький (Київ)
    Експрес-тест SCL-9-NR: методика оцінювання виразності психологічного дистресу для масових опитувань
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  9. Сергій Дембіцький (Київ), Юлія Середа (Київ)
    Симптоматичний опитувальник Леонарда Дероґатиса (SCL-90-R): валідизація в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  10. Сергій Дембіцький (Київ), Тетяна Любива (Київ)
    Сучасні техніки управління даними соціологічних досліджень
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  11. Сергій Дембіцький (Київ)
    Вступ до проблематики досліджень змішаного типу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  12. Сергій Дембіцький (Київ)
    З приводу проблематичності статистичної перевірки теоретичних конструктів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  13. Сергій Дембіцький (Київ)
    VII Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В.Паніної і Т.І.Заславської «Постсоціалістичні суспільства: розмаїття соціальних змін»
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №1)

  14. Сергій Дембіцький (Київ)
    Роздільний аналіз підгруп у метааналізі (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  15. Сергій Дембіцький (Київ)
    Оцінювання гетерогенності в метааналізі (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  16. Сергій Дембіцький (Київ)
    Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  17. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідизація вимірювальних шкал
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  18. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідизація на різних рівнях соціологічного дослідження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  19. Сергій Дембіцький (Київ)
    Історія розвитку методів оцінювання в соціальних і поведінкових науках за кордоном
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  20. Сергій Дембіцький (Київ)
    «Обґрунтована теорія»: стратегія збирання та аналізу якісних даних за теоретичної валідизації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №2)

  21. Сергій Дембіцький (Київ)
    Застосування стратегії узгодження концептів у теоретичній валідизації (на прикладі дослідження поведінкових практик студентів)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  22. Сергій Дембіцький (Київ)
    Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ