ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Любов Бевзенко


Знайдено статей: 12



  1. Любов Бевзенко (Київ)
    Інтегративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (закінчення)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №4)

  2. Любов Бевзенко (Київ)
    Інтеґративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (початок)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №3)

  3. Любов Бевзенко (Київ)
    Поняття міфу та гри в кризовому дискурсі сучасних соціокультурних процесів — соціосамоорганізаційний підхід
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  4. Любов Бевзенко (Київ)
    Культурна реґуляція соціальної поведінки в ситуації нестабільності: на прикладі практик успіху
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  5. Любов Бевзенко (Київ)
    Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  6. Любов Бевзенко (Київ)
    Життєвий успіх, цінності, стилі життя
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

  7. Любов Бевзенко (Київ)
    Евристичний потенціал поняття соціальної біфуркації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  8. Любов Бевзенко (Київ)
    Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  9. Любов Бевзенко (Київ)
    Сенс життєвого успіху: соціально-культурологічний контекст
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  10. Любов Бевзенко (Київ)
    Проблема еліти з точки зору соціальної самоорганізації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

Усі статті автора: Любов Бевзенко


Знайдено статей: 12



  1. Любов Бевзенко (Київ)
    Інтегративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (закінчення)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №4)

  2. Любов Бевзенко (Київ)
    Інтеґративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (початок)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №3)

  3. Любов Бевзенко (Київ)
    Поняття міфу та гри в кризовому дискурсі сучасних соціокультурних процесів — соціосамоорганізаційний підхід
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  4. Любов Бевзенко (Київ)
    Культурна реґуляція соціальної поведінки в ситуації нестабільності: на прикладі практик успіху
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №2)

  5. Любов Бевзенко (Київ)
    Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  6. Любов Бевзенко (Київ)
    Життєвий успіх, цінності, стилі життя
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

  7. Любов Бевзенко (Київ)
    Евристичний потенціал поняття соціальної біфуркації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  8. Любов Бевзенко (Київ)
    Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  9. Любов Бевзенко (Київ)
    Сенс життєвого успіху: соціально-культурологічний контекст
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  10. Любов Бевзенко (Київ)
    Проблема еліти з точки зору соціальної самоорганізації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ