ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Шульга, Р.


Знайдено статей: 10




  1. Раїса Шульга (Київ)
    Пересічна людина на культурному роздоріжжі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Раїса Шульга (Київ)
    Можливості реалізації смислового послання телепродукту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  3. Раїса Шульга (Київ)
    Сучасний простір відносин мистецтва та споживача
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  4. Раїса Шульга (Київ)
    Підліткова агресія: хвороба росту чи виклик суспільству?
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  5. Раїса Шульга
    Мистецтво і суспільство: нові правила відносин
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  6. Раїса Шульга (Київ)
    Художня культура в Україні: життя після смерті старого міфу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  7. Раїса Шульга (Київ)
    Соціологія мистецтва: нові реалії, старі проблеми
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

Усі статті автора: Шульга, Р.


Знайдено статей: 10




  1. Раїса Шульга (Київ)
    Пересічна людина на культурному роздоріжжі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №4)

  2. Раїса Шульга (Київ)
    Можливості реалізації смислового послання телепродукту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  3. Раїса Шульга (Київ)
    Сучасний простір відносин мистецтва та споживача
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  4. Раїса Шульга (Київ)
    Підліткова агресія: хвороба росту чи виклик суспільству?
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  5. Раїса Шульга
    Мистецтво і суспільство: нові правила відносин
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  6. Раїса Шульга (Київ)
    Художня культура в Україні: життя після смерті старого міфу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  7. Раїса Шульга (Київ)
    Соціологія мистецтва: нові реалії, старі проблеми
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ