Інститут соціології НАНУ
sidebarNew
ГОЛОВНА
ПОДАННЯ СТАТЕЙ ТА ЇХ РЕЦЕНЗУВАННЯ
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
АРХІВ ЖУРНАЛУ
ПОШУК ПО САЙТУ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
MENU
Інститут соціології НАНУ
Науковий журнал "Соціологія: теорія, методи, маркетинг"
login
ENGLISH VERSION OF SITE
login
ГОЛОВНА
login
ПОДАННЯ СТАТЕЙ
login
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
check_circle
АРХІВ СТАТЕЙ
login
КОНТАКТИ
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №3)
СТАТТІ
Злобіна, О.
(Київ)
Тенденції змін національно-громадянської ідентичності під час війни: наративний аналіз
Повний текст публікації:
укр
Іваненко, О.
(Київ)
Цифровізація як нова реальність в умовах соціальної нестабільності
Повний текст публікації:
укр
Шелухін, В.
(Київ)
Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих
Повний текст публікації:
укр
Gorbachyk, A.
(Kyiv),
Kostenko, Ya.
(Kyiv)
Using Paradata for Imputation of Missing Values in Sociological Survey Data: Results of Statistical Modeling (Case of Croatia and Slovakia)
Повний текст публікації:
eng
Булатевич, М.
(Київ)
Дискурсивні та інституційні стандарти справедливості у модерній світ-системі
Повний текст публікації:
укр
Кожекіна, Л.
(Київ),
Самчук, Т.
(Київ),
Цикало, А.
(Київ)
Сфера культури та креативних індустрій України — особливості адаптації до умов війни (за даними досліджень УКФ)
Повний текст публікації:
укр
Єнін, М.
(Київ),
Кухта, М.
(Київ),
Приходько, Т.
(Саарбрюккен)
Соціальні потреби та проблеми вимушених міґрантів з України на шляху до соціальної адаптації та інтеґрації в суспільство-реципієнт (на прикладі ФРН)
Повний текст публікації:
укр
Привалов, Ю.
(Київ),
Вовк, А.
(Львів)
Роль трансформації материнського імаґо у психотерапевтичному процесі
Повний текст публікації:
укр
Голіков, О.
(Харків),
Нолбат, С.
(Харків)
Простір сприйняття свят українцями: до можливостей концептуалізації
Повний текст публікації:
укр
Гнатюк, В.
(Львів)
Безперервна система збирання даних про міґрантів: критичний огляд
Повний текст публікації:
укр
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Шульга, Р.
(Київ)
Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
Повний текст публікації:
укр
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №3)
СТАТТІ
Злобіна, О.
(Київ)
Тенденції змін національно-громадянської ідентичності під час війни: наративний аналіз
Повний текст публікації:
укр
Іваненко, О.
(Київ)
Цифровізація як нова реальність в умовах соціальної нестабільності
Повний текст публікації:
укр
Шелухін, В.
(Київ)
Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих
Повний текст публікації:
укр
Gorbachyk, A.
(Kyiv),
Kostenko, Ya.
(Kyiv)
Using Paradata for Imputation of Missing Values in Sociological Survey Data: Results of Statistical Modeling (Case of Croatia and Slovakia)
Повний текст публікації:
eng
Булатевич, М.
(Київ)
Дискурсивні та інституційні стандарти справедливості у модерній світ-системі
Повний текст публікації:
укр
Кожекіна, Л.
(Київ),
Самчук, Т.
(Київ),
Цикало, А.
(Київ)
Сфера культури та креативних індустрій України — особливості адаптації до умов війни (за даними досліджень УКФ)
Повний текст публікації:
укр
Єнін, М.
(Київ),
Кухта, М.
(Київ),
Приходько, Т.
(Саарбрюккен)
Соціальні потреби та проблеми вимушених міґрантів з України на шляху до соціальної адаптації та інтеґрації в суспільство-реципієнт (на прикладі ФРН)
Повний текст публікації:
укр
Привалов, Ю.
(Київ),
Вовк, А.
(Львів)
Роль трансформації материнського імаґо у психотерапевтичному процесі
Повний текст публікації:
укр
Голіков, О.
(Харків),
Нолбат, С.
(Харків)
Простір сприйняття свят українцями: до можливостей концептуалізації
Повний текст публікації:
укр
Гнатюк, В.
(Львів)
Безперервна система збирання даних про міґрантів: критичний огляд
Повний текст публікації:
укр
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Шульга, Р.
(Київ)
Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
Повний текст публікації:
укр
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Наступний номер
>
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ