ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Геннадій Коржов


Знайдено статей: 5


  1. Геннадій Коржов (Київ)
    Теоретичні контроверзи в інтерпретації подвійної ідентичності та шляхи їх емпіричної верифікації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Геннадій Коржов (Донецьк)
    Територіальні ідентичності: концептуальні інтерпретації в сучасній зарубіжній соціологічній думці
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  3. Геннадій Коржов (Макіївка)
    Регіональна ідентичність Донбасу: генеза та тенденції розвитку в умовах суспільної трансформації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  4. Геннадій Коржов (Макіївка)
    Соціокультурна легітимність підприємництва в українському суспільстві першого десятиліття трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

Усі статті автора: Геннадій Коржов


Знайдено статей: 5


  1. Геннадій Коржов (Київ)
    Теоретичні контроверзи в інтерпретації подвійної ідентичності та шляхи їх емпіричної верифікації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Геннадій Коржов (Донецьк)
    Територіальні ідентичності: концептуальні інтерпретації в сучасній зарубіжній соціологічній думці
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  3. Геннадій Коржов (Макіївка)
    Регіональна ідентичність Донбасу: генеза та тенденції розвитку в умовах суспільної трансформації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  4. Геннадій Коржов (Макіївка)
    Соціокультурна легітимність підприємництва в українському суспільстві першого десятиліття трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ