Інститут соціології НАНУ

  • ГОЛОВНА
  • ПОДАННЯ СТАТЕЙ ТА ЇХ РЕЦЕНЗУВАННЯ
  • КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
  • АРХІВ ЖУРНАЛУ
  • ПОШУК ПО САЙТУ
  • КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Інститут соціології НАНУ

Науковий журнал "Соціологія: теорія, методи, маркетинг"

login ENGLISH VERSION OF SITE
login ГОЛОВНА
login ПОДАННЯ СТАТЕЙ
login КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
check_circle АРХІВ СТАТЕЙ
login КОНТАКТИ
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

< Повернутися до основного архіву

Усі статті автора: В. Шелухін


Знайдено статей: 2

  1. Шелухін, В. (Київ)
    Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №3)

  2. Шелухін, В. (Київ)
    Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №1)

< Повернутися до основного архіву

Усі статті автора: В. Шелухін


Знайдено статей: 2

  1. Шелухін, В. (Київ)
    Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №3)

  2. Шелухін, В. (Київ)
    Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2024, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

© 1998-2022, Інститут соціології НАН України