ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Віктор Бурлачук


Знайдено статей: 28


  1. Віктор Бурлачук (Київ)
    Влада як джерело ризику
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2021, №4)


  2. Віктор Бурлачук (Київ)
    Мас-медіа, вибори і нова реальність
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2019, №4)

  3. Віктор Бурлачук (Київ)
    Політика як процедура істини
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2019, №3)

  4. Віктор Бурлачук (Київ)
    Метамарксизм у політичній теорії Алена Бадью
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №3)

  5. Віктор Бурлачук (Київ)
    Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  6. Віктор Бурлачук (Київ)
    Мережева влада і соціальний порядок
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  7. Віктор Бурлачук (Київ)
    Держава як витвір мистецтва
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  8. Віктор Бурлачук (Київ)
    Громадська думка і розмова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  9. Віктор Бурлачук (Київ)
    Ідеологія і жарґон
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

  10. Віктор Бурлачук (Київ)
    Що бачить соціологія?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  11. Віктор Бурлачук (Київ)
    Трапеза як предмет соціологічного дослідження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  12. Віктор Бурлачук (Київ)
    Острів Сахалін і соціологічні етюди письменника Антона Павловича Чехова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  13. Віктор Бурлачук (Київ)
    Образ влади в сучасних теоріях ґлобалізації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  14. Віктор Бурлачук (Київ)
    Інтелектуальні манівці феноменологічної соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  15. Віктор Бурлачук (Київ)
    Десакралізація влади і сучасна політична криза в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №3)

  16. Віктор Бурлачук (Київ)
    Влада і тіло: історія кохання
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  17. Віктор Бурлачук (Київ)
    Ще раз до питання: "Що таке суспільство?"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  18. Віктор Бурлачук (Київ)
    Символічні системи і конституювання соціального смислу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  19. Віктор Бурлачук (Київ), Віктор Танчер (Київ)
    Символ і симулякр: концепція символу в соціології постмодерну
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  20. Віктор Бурлачук
    Способи артикуляції влади, або символ у системі владних відносин
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  21. Віктор Бурлачук
    Жан Бодріяр, маси та «кінець соціології»
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  22. Віктор Бурлачук
    Архетип героя і політична боротьба
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  23. Віктор Бурлачук
    Традиція, ритуал, свято як система соціального відчування
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  24. Віктор Бурлачук (Київ)
    "Віднесення до цінності", сенс і соціальна зміна
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  25. Віктор Бурлачук (Київ)
    Доля авторитета в сучасному світі
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  26. Віктор Бурлачук
    Життєвий світ і структура конфлікту
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

Усі статті автора: Віктор Бурлачук


Знайдено статей: 28


  1. Віктор Бурлачук (Київ)
    Влада як джерело ризику
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2021, №4)


  2. Віктор Бурлачук (Київ)
    Мас-медіа, вибори і нова реальність
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2019, №4)

  3. Віктор Бурлачук (Київ)
    Політика як процедура істини
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2019, №3)

  4. Віктор Бурлачук (Київ)
    Метамарксизм у політичній теорії Алена Бадью
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №3)

  5. Віктор Бурлачук (Київ)
    Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  6. Віктор Бурлачук (Київ)
    Мережева влада і соціальний порядок
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  7. Віктор Бурлачук (Київ)
    Держава як витвір мистецтва
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  8. Віктор Бурлачук (Київ)
    Громадська думка і розмова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  9. Віктор Бурлачук (Київ)
    Ідеологія і жарґон
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

  10. Віктор Бурлачук (Київ)
    Що бачить соціологія?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  11. Віктор Бурлачук (Київ)
    Трапеза як предмет соціологічного дослідження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  12. Віктор Бурлачук (Київ)
    Острів Сахалін і соціологічні етюди письменника Антона Павловича Чехова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  13. Віктор Бурлачук (Київ)
    Образ влади в сучасних теоріях ґлобалізації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  14. Віктор Бурлачук (Київ)
    Інтелектуальні манівці феноменологічної соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  15. Віктор Бурлачук (Київ)
    Десакралізація влади і сучасна політична криза в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №3)

  16. Віктор Бурлачук (Київ)
    Влада і тіло: історія кохання
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  17. Віктор Бурлачук (Київ)
    Ще раз до питання: "Що таке суспільство?"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  18. Віктор Бурлачук (Київ)
    Символічні системи і конституювання соціального смислу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  19. Віктор Бурлачук (Київ), Віктор Танчер (Київ)
    Символ і симулякр: концепція символу в соціології постмодерну
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  20. Віктор Бурлачук
    Способи артикуляції влади, або символ у системі владних відносин
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  21. Віктор Бурлачук
    Жан Бодріяр, маси та «кінець соціології»
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  22. Віктор Бурлачук
    Архетип героя і політична боротьба
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  23. Віктор Бурлачук
    Традиція, ритуал, свято як система соціального відчування
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  24. Віктор Бурлачук (Київ)
    "Віднесення до цінності", сенс і соціальна зміна
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  25. Віктор Бурлачук (Київ)
    Доля авторитета в сучасному світі
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  26. Віктор Бурлачук
    Життєвий світ і структура конфлікту
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ