ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Маріанна Єлейко


Знайдено статей: 3

  1. Маріанна Єлейко (Львів)
    Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  2. Маріанна Єлейко (Київ)
    Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  3. Маріанна Єлейко (Київ)
    Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

Усі статті автора: Маріанна Єлейко


Знайдено статей: 3

  1. Маріанна Єлейко (Львів)
    Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  2. Маріанна Єлейко (Київ)
    Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  3. Маріанна Єлейко (Київ)
    Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ