ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Стегній, О.


Знайдено статей: 12






  1. Олександр Стегній (Київ)
    Соціальний контекст генези та розвитку екологічного руху в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  2. Олександр Стегній (Київ)
    Чверть століття після Чорнобиля: досвід соціологічного спостереження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  3. Олександр Стегній (Київ)
    Теоретичні витоки та особливості інституціоналізації соціології довкілля
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  4. Олександр Стегній (Київ)
    Предметне поле соціології довкілля
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  5. Олександр Стегній (Київ)
    Тенденції розвитку асоціативних груп інтересів (на прикладі екологічного руху в Україні)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  6. Олександр Стегній (Київ)
    Регіональний фактор розвитку політичної культури населення України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  7. Олександр Стегній
    Інвайроментальна соціологія: до побудови парадигматичної моделі
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

Усі статті автора: Стегній, О.


Знайдено статей: 12






  1. Олександр Стегній (Київ)
    Соціальний контекст генези та розвитку екологічного руху в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  2. Олександр Стегній (Київ)
    Чверть століття після Чорнобиля: досвід соціологічного спостереження
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  3. Олександр Стегній (Київ)
    Теоретичні витоки та особливості інституціоналізації соціології довкілля
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  4. Олександр Стегній (Київ)
    Предметне поле соціології довкілля
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  5. Олександр Стегній (Київ)
    Тенденції розвитку асоціативних груп інтересів (на прикладі екологічного руху в Україні)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  6. Олександр Стегній (Київ)
    Регіональний фактор розвитку політичної культури населення України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  7. Олександр Стегній
    Інвайроментальна соціологія: до побудови парадигматичної моделі
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ