ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Наталія Отрешко


Знайдено статей: 8


  1. Natalia Otreshko (Kyiv)
    Interpretations of the Concept of “Subject”: From Classical Traditions to Post-Modern Theories
    Повний текст публікації: eng
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  2. Наталія Отрешко (Київ)
    Ідеологія соціальної політики сучасних держав
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  3. Наталія Отрешко (Київ)
    Проблема взаємозв'язку понять суб'єкта і влади в сучасних соціальних теоріях
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  4. Наталія Отрешко (Київ)
    Суб'єкт, метод пізнання, картина соціального світу в класичній, некласичній, постнекласичній соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  5. Наталія Отрешко (Київ)
    Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  6. Наталія Отрешко (Київ)
    Запізніла читацька вдячність...
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  7. Наталія Отрешко (Київ)
    Між Сциллою об'єктивізму та Харибдою суб'єктивізму (нотатки на берегах праці П.Бурдьє "Практичний смисл")
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

Усі статті автора: Наталія Отрешко


Знайдено статей: 8


  1. Natalia Otreshko (Kyiv)
    Interpretations of the Concept of “Subject”: From Classical Traditions to Post-Modern Theories
    Повний текст публікації: eng
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  2. Наталія Отрешко (Київ)
    Ідеологія соціальної політики сучасних держав
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №3)

  3. Наталія Отрешко (Київ)
    Проблема взаємозв'язку понять суб'єкта і влади в сучасних соціальних теоріях
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  4. Наталія Отрешко (Київ)
    Суб'єкт, метод пізнання, картина соціального світу в класичній, некласичній, постнекласичній соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  5. Наталія Отрешко (Київ)
    Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  6. Наталія Отрешко (Київ)
    Запізніла читацька вдячність...
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  7. Наталія Отрешко (Київ)
    Між Сциллою об'єктивізму та Харибдою суб'єктивізму (нотатки на берегах праці П.Бурдьє "Практичний смисл")
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ