ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Наталя Соболєва


Знайдено статей: 5


  1. Тетяна Петрушина (Київ), Наталя Соболєва (Київ), Гульбаршин Чепурко (Київ)
    Громадська думка щодо ролі науки в українському суспільстві
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  2. Ігор Мартинюк (Київ), Наталя Соболєва (Київ)
    Академічна наука у суспільній думці та оцінках експертів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  3. Ігор Мартинюк (Київ), Наталія Соболєва (Київ)
    Символічна соціальна реальність: методологічні підходи та практичний досвід вивчення
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  4. Ігор Мартинюк (Київ), Наталя Соболєва (Київ)
    Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

Усі статті автора: Наталя Соболєва


Знайдено статей: 5


  1. Тетяна Петрушина (Київ), Наталя Соболєва (Київ), Гульбаршин Чепурко (Київ)
    Громадська думка щодо ролі науки в українському суспільстві
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  2. Ігор Мартинюк (Київ), Наталя Соболєва (Київ)
    Академічна наука у суспільній думці та оцінках експертів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  3. Ігор Мартинюк (Київ), Наталія Соболєва (Київ)
    Символічна соціальна реальність: методологічні підходи та практичний досвід вивчення
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  4. Ігор Мартинюк (Київ), Наталя Соболєва (Київ)
    Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ