ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Едуард Клюєнко


Знайдено статей: 5

  1. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Особливості політичного вибору українських громадян у суспільствах авторитарного і демократичного типу (порівняльний аналіз результатів виборів до Верховної Ради України 2006 року у зарубіжному окрузі)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  2. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Політична участь: теорія, методологія та вимірювання з застосуванням методу шкалограмування за Гуттманом
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  3. Едуард Клюєнко (Київ)
    Соціальний протест
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  4. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Вимірювання потенціалу протесту і соціальної напруженості: застосування методичних підходів Лайкерта та Терстоуна для конструювання інтегральних кількісних показників
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  5. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Методологічні засади дослідження соціальної напруженості в суспільстві, що трансформується
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

Усі статті автора: Едуард Клюєнко


Знайдено статей: 5

  1. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Особливості політичного вибору українських громадян у суспільствах авторитарного і демократичного типу (порівняльний аналіз результатів виборів до Верховної Ради України 2006 року у зарубіжному окрузі)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  2. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Політична участь: теорія, методологія та вимірювання з застосуванням методу шкалограмування за Гуттманом
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

  3. Едуард Клюєнко (Київ)
    Соціальний протест
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  4. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Вимірювання потенціалу протесту і соціальної напруженості: застосування методичних підходів Лайкерта та Терстоуна для конструювання інтегральних кількісних показників
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  5. Едуард Клюєнко (Кіровоград)
    Методологічні засади дослідження соціальної напруженості в суспільстві, що трансформується
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ