ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Батаєва, К.


Знайдено статей: 6


  1. Катерина Батаєва (Харків), Катерина Макаренко (Харків), Юлія Полякова (Харків)
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Катерина Батаєва (Харків)
    Проблема церковно-державних відносин у соціології релігії М.Драгоманова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  3. Катерина Батаєва (Харків)
    «Фотознімки» думки Ж.Бодріяра
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  4. Катерина Батаєва (Харків)
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  5. Катерина Батаєва (Харків)
    Ґендерна візуальність сучасної реклами
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

Усі статті автора: Батаєва, К.


Знайдено статей: 6


  1. Катерина Батаєва (Харків), Катерина Макаренко (Харків), Юлія Полякова (Харків)
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2017, №3)

  2. Катерина Батаєва (Харків)
    Проблема церковно-державних відносин у соціології релігії М.Драгоманова
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №2)

  3. Катерина Батаєва (Харків)
    «Фотознімки» думки Ж.Бодріяра
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №3)

  4. Катерина Батаєва (Харків)
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  5. Катерина Батаєва (Харків)
    Ґендерна візуальність сучасної реклами
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ