ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Євген Головаха


Знайдено статей: 36




  1. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  2. Yevhen Golovakha (Kyiv)
    Human Potential of the Reluctant Social Transformations in Ukraine
    Повний текст публікації: eng
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  3. Євген Головаха (Київ)
    Тепер самотні ми...
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  4. Євген Головаха (Київ)
    Інтернет-комунікація соціологів: коментар до матеріалів круглого столу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  5. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  6. Володимир Дубровський (Київ), Януш Ширмер (Польща), Вільлям Грейвс-Третій (США), Євген Головаха (Київ), Олексій Гарань (Київ), Ростислав Павленко (Київ)
    Рушійні сили небажаних реформ: уроки українського перехідного періоду
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  7. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний ґендерний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  8. Євген Головаха (Київ), Андрій Горбачик (Київ), Тетяна Любива (Київ), Наталія Паніна (Київ), Вікторія Середа (Львів), Ксенія Урсуленко (Київ)
    Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  9. Євген Головаха (Київ)
    Загальнонауковий словник для неслужбового користування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  10. Євген Головаха (Київ)
    Наукова школа Юрія Левади про соціокультурні зміни у пострадянському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  11. Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Основні етапи і тенденції трансформації українського суспільства: від перебудови до "помаранчевої революції"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  12. Євген Головаха (Київ)
    Хто і як створював науку про природу та суспільство: альтернативний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  13. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  14. Євген Головаха (Київ)
    Співробітництво соціологів України та Польщі: сучасний стан та перспектива
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  15. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  16. Євген Головаха (Київ)
    Соціологічне знання: специфіка, критерії науковості та перспектива розвитку
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  17. Євген Головаха
    Щоб дістатися джерел, треба плисти проти течії (коментар соціолога до статті економіста про соціально-економічні наслідки української приватизації)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  18. Євген Головаха
    «Суспільство двієчників» виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  19. Євген Головаха
    «І все ж таки ВОНА обертається!» (ще раз про «аморальну більшість» у світлі критичних зауважень В. Хмелька)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  20. Євген Головаха
    Альтернативний морально-психологічний словник
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  21. Євген Головаха
    Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання та результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  22. Євген Головаха
    Ставлення до влади і політичний вибір молоді України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  23. Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

  24. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  25. Микола Шульга (Київ), Наталія Паніна (Київ), Євген Головаха (Київ), Йосиф Зісельс (Київ)
    Еміграція євреїв в контексті загальної міграційної ситуації в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  26. Євген Головаха (Київ)
    Слово сина
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  27. Євген Головаха (Київ)
    Концептуальні і організаційно-методичні основи створення "Українського соціологічного архіву і банку даних соціальних досліджень"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  28. Євген Головаха (Київ)
    Тлумачний словник постекономічного суспільства
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  29. Євген Головаха (Київ)
    З нагоди запровадження рубрики "Порівняльні соціологічні дослідження"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  30. Валерій Ворона (Київ), Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Громадська думка і масові настрої в Росії та Україні: до і після серпневої фінансової кризи 1998 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  31. Евелін Бромет (США), Наталія Паніна, Габріела Карлсон (США), Євген Головаха, Дмитро Голдгабер (США), Семен Глузман, Андрій Горбачик
    Психічне здоров’я дітей, потерпілих унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС: досвід епідеміологічного дослідження
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №6)

  32. Євген Головаха
    Перший “exit poll” в Україні: думка експерта
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  33. Валерій Ворона, Євген Головаха
    Соціологія та політика в суспільстві, що трансформується
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

Усі статті автора: Євген Головаха


Знайдено статей: 36




  1. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  2. Yevhen Golovakha (Kyiv)
    Human Potential of the Reluctant Social Transformations in Ukraine
    Повний текст публікації: eng
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  3. Євген Головаха (Київ)
    Тепер самотні ми...
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  4. Євген Головаха (Київ)
    Інтернет-комунікація соціологів: коментар до матеріалів круглого столу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  5. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  6. Володимир Дубровський (Київ), Януш Ширмер (Польща), Вільлям Грейвс-Третій (США), Євген Головаха (Київ), Олексій Гарань (Київ), Ростислав Павленко (Київ)
    Рушійні сили небажаних реформ: уроки українського перехідного періоду
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №1)

  7. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний ґендерний словник
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  8. Євген Головаха (Київ), Андрій Горбачик (Київ), Тетяна Любива (Київ), Наталія Паніна (Київ), Вікторія Середа (Львів), Ксенія Урсуленко (Київ)
    Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  9. Євген Головаха (Київ)
    Загальнонауковий словник для неслужбового користування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  10. Євген Головаха (Київ)
    Наукова школа Юрія Левади про соціокультурні зміни у пострадянському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  11. Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Основні етапи і тенденції трансформації українського суспільства: від перебудови до "помаранчевої революції"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  12. Євген Головаха (Київ)
    Хто і як створював науку про природу та суспільство: альтернативний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №2)

  13. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  14. Євген Головаха (Київ)
    Співробітництво соціологів України та Польщі: сучасний стан та перспектива
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  15. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  16. Євген Головаха (Київ)
    Соціологічне знання: специфіка, критерії науковості та перспектива розвитку
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  17. Євген Головаха
    Щоб дістатися джерел, треба плисти проти течії (коментар соціолога до статті економіста про соціально-економічні наслідки української приватизації)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  18. Євген Головаха
    «Суспільство двієчників» виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  19. Євген Головаха
    «І все ж таки ВОНА обертається!» (ще раз про «аморальну більшість» у світлі критичних зауважень В. Хмелька)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  20. Євген Головаха
    Альтернативний морально-психологічний словник
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  21. Євген Головаха
    Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання та результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  22. Євген Головаха
    Ставлення до влади і політичний вибір молоді України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  23. Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

  24. Євген Головаха (Київ)
    Альтернативний соціологічний словник
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  25. Микола Шульга (Київ), Наталія Паніна (Київ), Євген Головаха (Київ), Йосиф Зісельс (Київ)
    Еміграція євреїв в контексті загальної міграційної ситуації в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  26. Євген Головаха (Київ)
    Слово сина
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  27. Євген Головаха (Київ)
    Концептуальні і організаційно-методичні основи створення "Українського соціологічного архіву і банку даних соціальних досліджень"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  28. Євген Головаха (Київ)
    Тлумачний словник постекономічного суспільства
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  29. Євген Головаха (Київ)
    З нагоди запровадження рубрики "Порівняльні соціологічні дослідження"
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  30. Валерій Ворона (Київ), Євген Головаха (Київ), Наталія Паніна (Київ)
    Громадська думка і масові настрої в Росії та Україні: до і після серпневої фінансової кризи 1998 року
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  31. Евелін Бромет (США), Наталія Паніна, Габріела Карлсон (США), Євген Головаха, Дмитро Голдгабер (США), Семен Глузман, Андрій Горбачик
    Психічне здоров’я дітей, потерпілих унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС: досвід епідеміологічного дослідження
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №6)

  32. Євген Головаха
    Перший “exit poll” в Україні: думка експерта
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  33. Валерій Ворона, Євген Головаха
    Соціологія та політика в суспільстві, що трансформується
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ