Інститут соціології НАНУ
ГОЛОВНА
ПОДАННЯ СТАТЕЙ ТА ЇХ РЕЦЕНЗУВАННЯ
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
АРХІВ ЖУРНАЛУ
ПОШУК ПО САЙТУ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
MENU
Інститут соціології НАНУ
Науковий журнал "Соціологія: теорія, методи, маркетинг"
login
ENGLISH VERSION OF SITE
login
ГОЛОВНА
login
ПОДАННЯ СТАТЕЙ
login
КОЛЕКТИВ ЖУРНАЛУ
check_circle
АРХІВ СТАТЕЙ
login
КОНТАКТИ
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2025, №4)
СТАТТІ
Casula, Ph.
(Fribourg, Switzerland)
Old or New? Russia’s War against Ukraine and Post-Soviet identity politics
Куценко, О.
(Київ)
Руйнування меж: як війна переозначує соціологів і соціологію (досвід України)
Безрукова, О.
(Київ),
Зубченко, О.
(Київ)
Сутність та виміри сучасного колабораціонізму на тимчасово окупованих територіях України: спроба соціологічного осмислення
Паращевін, М.
(Київ)
Потенціал основних українських православних Церков у забезпеченні національної стійкості: соціально-психологічна складова
Прохватілова, О.
(Харків)
Комеморативні практики у фокусі соціологічних теорій: століття від Гальбвакса до студій цифрової пам’яті
Бурова, О.
(Київ)
Матеріальне благополуччя як чинник суб’єктивного добробуту: міжнародні порівняння та український контекст
Резнік, Я.
(Київ)
Феномен соціокультурного дисенсусу: теоретичні інтерпретації та емпіричні дослідження у світовій соціології
Сірий, Є.
(Київ)
Латентні маркери соціологічного синтезу в репрезентації гносеологічного конструкту «підприємництва» як чинника класово-стратифікаційного розвитку
ЗАПРОШЕННЯ ДО ДИСКУСІЇ
Бондаренко, М.
(Київ)
“Helicopter view” на стратегію: Чому іноді слід зробити крок назад, щоб просунутися вперед, і до чого тут соціологія
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
Гарань, О.
(Київ)
Феномен Бекешкіної: «чесна соціологія» — публіцистика — громадська адвокація
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Тарадайко, С.
(Запоріжжя)
Параноя й політика. Есей
ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2025 РІК
Покажчик публікацій у часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2025 року
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2025, №4)
СТАТТІ
Casula, Ph.
(Fribourg, Switzerland)
Old or New? Russia’s War against Ukraine and Post-Soviet identity politics
Куценко, О.
(Київ)
Руйнування меж: як війна переозначує соціологів і соціологію (досвід України)
Безрукова, О.
(Київ),
Зубченко, О.
(Київ)
Сутність та виміри сучасного колабораціонізму на тимчасово окупованих територіях України: спроба соціологічного осмислення
Паращевін, М.
(Київ)
Потенціал основних українських православних Церков у забезпеченні національної стійкості: соціально-психологічна складова
Прохватілова, О.
(Харків)
Комеморативні практики у фокусі соціологічних теорій: століття від Гальбвакса до студій цифрової пам’яті
Бурова, О.
(Київ)
Матеріальне благополуччя як чинник суб’єктивного добробуту: міжнародні порівняння та український контекст
Резнік, Я.
(Київ)
Феномен соціокультурного дисенсусу: теоретичні інтерпретації та емпіричні дослідження у світовій соціології
Сірий, Є.
(Київ)
Латентні маркери соціологічного синтезу в репрезентації гносеологічного конструкту «підприємництва» як чинника класово-стратифікаційного розвитку
ЗАПРОШЕННЯ ДО ДИСКУСІЇ
Бондаренко, М.
(Київ)
“Helicopter view” на стратегію: Чому іноді слід зробити крок назад, щоб просунутися вперед, і до чого тут соціологія
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
Гарань, О.
(Київ)
Феномен Бекешкіної: «чесна соціологія» — публіцистика — громадська адвокація
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Тарадайко, С.
(Запоріжжя)
Параноя й політика. Есей
ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2025 РІК
Покажчик публікацій у часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2025 року
<
Попередній номер
Повернутися до основного архіву
ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР
НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ