ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Світлана Оксамитна


Знайдено статей: 9

  1. Сергій Макеєв (Київ), Світлана Оксамитна (Київ)
    Вступ: визначати стан суспільства і давати йому ім’я
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №4)

  2. Світлана Оксамитна (Київ)
    Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  3. Сергій Макеєв (Київ), Світлана Оксамитна (Київ)
    Концепція інституціонально відтворюваних соціальних нерівностей
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

  4. Світлана Оксамитна (Київ)
    Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  5. Світлана Оксамитна (Київ)
    Соціально-класові засади освітньої нерівності в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  6. Світлана Оксамитна (Київ), Станіслава Бродська (Київ)
    Соціальний клас як фактор диференціації життєвих шансів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №4)

  7. Світлана Оксамитна (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Соціальна ексклюзія в Україні на початковій стадії реставрації капіталізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  8. Світлана Оксамитна (Київ)
    Соціальна стратифікація, мобільність та соціальна ексклюзія: обмін думками у країні найвищого доходу на душу населення
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  9. Світлана Оксамитна (Київ), Олена Симончук (Київ)
    Концепція ідентифікації в соціальній психології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

Усі статті автора: Світлана Оксамитна


Знайдено статей: 9

  1. Сергій Макеєв (Київ), Світлана Оксамитна (Київ)
    Вступ: визначати стан суспільства і давати йому ім’я
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №4)

  2. Світлана Оксамитна (Київ)
    Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  3. Сергій Макеєв (Київ), Світлана Оксамитна (Київ)
    Концепція інституціонально відтворюваних соціальних нерівностей
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №4)

  4. Світлана Оксамитна (Київ)
    Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  5. Світлана Оксамитна (Київ)
    Соціально-класові засади освітньої нерівності в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №3)

  6. Світлана Оксамитна (Київ), Станіслава Бродська (Київ)
    Соціальний клас як фактор диференціації життєвих шансів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №4)

  7. Світлана Оксамитна (Київ), Валерій Хмелько (Київ)
    Соціальна ексклюзія в Україні на початковій стадії реставрації капіталізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  8. Світлана Оксамитна (Київ)
    Соціальна стратифікація, мобільність та соціальна ексклюзія: обмін думками у країні найвищого доходу на душу населення
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  9. Світлана Оксамитна (Київ), Олена Симончук (Київ)
    Концепція ідентифікації в соціальній психології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ