ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Ольга Ровенчак


Знайдено статей: 4

  1. Ольга Ровенчак (Львів), Оксана Химович (Львів)
    Ідентичність потенційного міґранта і міґраційна ідентичність: формування і відповідні практики
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  2. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Варіації на тему ідентичності для соціокультурного оркестру
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  3. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Основні поняття та положення соціокультурного підходу та специфіка їх застосування в соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  4. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Соціокультурний підхід у соціогуманітарних науках: обмін сенсами
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

Усі статті автора: Ольга Ровенчак


Знайдено статей: 4

  1. Ольга Ровенчак (Львів), Оксана Химович (Львів)
    Ідентичність потенційного міґранта і міґраційна ідентичність: формування і відповідні практики
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №2)

  2. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Варіації на тему ідентичності для соціокультурного оркестру
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  3. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Основні поняття та положення соціокультурного підходу та специфіка їх застосування в соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  4. Наталія Черниш (Львів), Ольга Ровенчак (Львів)
    Соціокультурний підхід у соціогуманітарних науках: обмін сенсами
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ