ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Оксана Пипич


Знайдено статей: 3

  1. Оксана Пипич (Київ)
    Соціальні кола в дослідженнях соціальних мереж (тлумачення поняття та перспективи його застосування)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  2. Анатолій Пипич (Київ), Оксана Пипич (Київ)
    Соціальні кола у світлі концепції соціального опосереднення (Теоретико-методологічний аспект)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  3. Оксана Пипич (Київ)
    Поняття "соціальне коло" в історії соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

Усі статті автора: Оксана Пипич


Знайдено статей: 3

  1. Оксана Пипич (Київ)
    Соціальні кола в дослідженнях соціальних мереж (тлумачення поняття та перспективи його застосування)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  2. Анатолій Пипич (Київ), Оксана Пипич (Київ)
    Соціальні кола у світлі концепції соціального опосереднення (Теоретико-методологічний аспект)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  3. Оксана Пипич (Київ)
    Поняття "соціальне коло" в історії соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ