ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Михайло Міщенко


Знайдено статей: 9



  1. Михайло Міщенко (Київ)
    Сім'я як середовище формування електоральних орієнтацій: політично консолідовані і політично неконсолідовані родини
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  2. Михайло Міщенко (Київ)
    Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  3. Михайло Міщенко (Київ)
    Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005–2007)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  4. Михайло Міщенко (Київ)
    Застосування вуличних опитувань у дослідженнях електоральних орієнтацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  5. Михайло Міщенко (Київ)
    Дослідження впливу інтерв'юера на відповіді респондента: результати методичного експерименту
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  6. Михайло Міщенко (Київ)
    Особливості сприйняття ідеологем прихильниками різних політичних течій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  7. Михайло Міщенко
    Міфологія громадської думки й процеси економічних реформ в Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

Усі статті автора: Михайло Міщенко


Знайдено статей: 9



  1. Михайло Міщенко (Київ)
    Сім'я як середовище формування електоральних орієнтацій: політично консолідовані і політично неконсолідовані родини
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  2. Михайло Міщенко (Київ)
    Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  3. Михайло Міщенко (Київ)
    Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005–2007)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №1)

  4. Михайло Міщенко (Київ)
    Застосування вуличних опитувань у дослідженнях електоральних орієнтацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

  5. Михайло Міщенко (Київ)
    Дослідження впливу інтерв'юера на відповіді респондента: результати методичного експерименту
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  6. Михайло Міщенко (Київ)
    Особливості сприйняття ідеологем прихильниками різних політичних течій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  7. Михайло Міщенко
    Міфологія громадської думки й процеси економічних реформ в Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ