ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Мелвін Л.Кон


Знайдено статей: 6

  1. Мелвін Кон (США)
    Історія як данина поваги до Ігоря Кона
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  2. Мелвін Л.Кон (США), Валерій Хмелько (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Го-Фунґ Гунґ (Гонконг)
    Соціальна структура і особистість в процесі радикальних соціальних змін: аналіз України в період трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  3. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  4. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яницка (Польща), Богдан Мах (Польща), Валерій Хмелько (Київ), Казимеж Сломчинський (США), Корі Геймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Складність діяльності і особистість в умовах радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі та України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  5. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  6. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (початок)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

Усі статті автора: Мелвін Л.Кон


Знайдено статей: 6

  1. Мелвін Кон (США)
    Історія як данина поваги до Ігоря Кона
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  2. Мелвін Л.Кон (США), Валерій Хмелько (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Го-Фунґ Гунґ (Гонконг)
    Соціальна структура і особистість в процесі радикальних соціальних змін: аналіз України в період трансформацій
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  3. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яніцька (Польща), Валерій Хмелько (Україна), Богдан Мах (Польща), Володимир Паніотто (Україна), Казімеж Сломчинські (США), Корі Хеймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Структурна локалізація та особистість у період трансформації в Польщі й Україні
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  4. Мелвін Кон (США), Войцех Заборовський (Польща), Кристина Яницка (Польща), Богдан Мах (Польща), Валерій Хмелько (Київ), Казимеж Сломчинський (США), Корі Геймен (США), Брюс Подобнік (США)
    Складність діяльності і особистість в умовах радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі та України
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  5. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №3)

  6. Мелвін Кон, Валерій Хмелько, Войцех Заборовський, Казимир Сломчинський, Богдан Мах, Роберто Гутієрес, Кристина Яніцька, Володимир Паніотто, Корі Хеймен
    Соціальна структура і особистість за умов радикальних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України (початок)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ