ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Володимир Полторак


Знайдено статей: 6

  1. Володимир Полторак (Дніпропетровськ), Олег Петров (Павлоград)
    Соціологічний механізм референдуму: проблеми реалізації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  2. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Соціологія і політичний маркетинг (міркування стосовно долі практичної функції соціології у сучасній Україні)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  3. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  4. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Маркетингові дослідження: сутність, методи, технології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  5. Олег Петров, Володимир Полторак
    Проблеми стратегічного планування президентської виборчої кампанії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  6. Олег Петров, Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Опитувальні технології у виборчій кампанії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

Усі статті автора: Володимир Полторак


Знайдено статей: 6

  1. Володимир Полторак (Дніпропетровськ), Олег Петров (Павлоград)
    Соціологічний механізм референдуму: проблеми реалізації
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  2. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Соціологія і політичний маркетинг (міркування стосовно долі практичної функції соціології у сучасній Україні)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  3. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  4. Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Маркетингові дослідження: сутність, методи, технології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  5. Олег Петров, Володимир Полторак
    Проблеми стратегічного планування президентської виборчої кампанії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  6. Олег Петров, Володимир Полторак (Дніпропетровськ)
    Опитувальні технології у виборчій кампанії
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №4-5)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ