ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Павло Кутуєв


Знайдено статей: 15

  1. Павло Кутуєв (Київ), Олексій Якубін (Київ), Дар’я Макаренко (Київ), Дмитро Герчанівський (Київ)
    Від евроцентричного модерну до плюралістичних модернів: еволюція історичної соціології Ш.Ейзенштадта
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  2. Павло Кутуєв (Київ)
    Автономія культури в структурованому світі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  3. Павло Кутуєв (Київ), Олексій Якубін (Київ), Дмитро Герчанівський (Київ)
    Держава, що сприяє розвитку: вступ до соціологічної проблематики
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  4. Павло Кутуєв (Київ)
    Соціальна реальність і трансформації XX століття: між концепціями та утопіями
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  5. Павло Кутуєв (Київ)
    Соціологія: історичні витоки та сучасні трансформації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  6. Павло Кутуєв (Київ)
    Проблематика сучасного соціологічного теоретизування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №2)

  7. Павло Кутуєв (Київ)
    Спільнота ритуалу модернізації: від логосу до культу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №3)

  8. Павло Кутуєв (Київ)
    Світова система як предмет соціологічного аналізу: нова дослідницька програма Андре Ґундера Франка
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  9. Павло Кутуєв
    Залежність, недорозвиток і криза в соціології розвитку недорозвитку Андре Гундера Франка: критичний аналіз
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  10. Павло Кутуєв
    Порівняльно-історична соціологія націоналізму та модернізації: дослідницька програма Романа Шпорлюка
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  11. Павло Кутуєв
    Методологічні засади світ-системного підходу: парадигма Імануїла Валерстайна та його школи
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  12. Павло Кутуєв
    Час і суспільна модернізація: випадок ленінізму
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  13. Павло Кутуєв (Київ)
    Пролегомени до політичної соціології ленінізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  14. Павло Кутуєв (Київ)
    Вибіркова спорідненість в соціології Макса Вебера
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  15. Павло Кутуєв (Київ)
    Раціональний капіталізм в Україні: між міфом та реальністю
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

Усі статті автора: Павло Кутуєв


Знайдено статей: 15

  1. Павло Кутуєв (Київ), Олексій Якубін (Київ), Дар’я Макаренко (Київ), Дмитро Герчанівський (Київ)
    Від евроцентричного модерну до плюралістичних модернів: еволюція історичної соціології Ш.Ейзенштадта
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  2. Павло Кутуєв (Київ)
    Автономія культури в структурованому світі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №3)

  3. Павло Кутуєв (Київ), Олексій Якубін (Київ), Дмитро Герчанівський (Київ)
    Держава, що сприяє розвитку: вступ до соціологічної проблематики
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №4)

  4. Павло Кутуєв (Київ)
    Соціальна реальність і трансформації XX століття: між концепціями та утопіями
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

  5. Павло Кутуєв (Київ)
    Соціологія: історичні витоки та сучасні трансформації
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №3)

  6. Павло Кутуєв (Київ)
    Проблематика сучасного соціологічного теоретизування
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №2)

  7. Павло Кутуєв (Київ)
    Спільнота ритуалу модернізації: від логосу до культу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №3)

  8. Павло Кутуєв (Київ)
    Світова система як предмет соціологічного аналізу: нова дослідницька програма Андре Ґундера Франка
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  9. Павло Кутуєв
    Залежність, недорозвиток і криза в соціології розвитку недорозвитку Андре Гундера Франка: критичний аналіз
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №4)

  10. Павло Кутуєв
    Порівняльно-історична соціологія націоналізму та модернізації: дослідницька програма Романа Шпорлюка
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №3)

  11. Павло Кутуєв
    Методологічні засади світ-системного підходу: парадигма Імануїла Валерстайна та його школи
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  12. Павло Кутуєв
    Час і суспільна модернізація: випадок ленінізму
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  13. Павло Кутуєв (Київ)
    Пролегомени до політичної соціології ленінізму
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  14. Павло Кутуєв (Київ)
    Вибіркова спорідненість в соціології Макса Вебера
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  15. Павло Кутуєв (Київ)
    Раціональний капіталізм в Україні: між міфом та реальністю
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ