ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Олександр Шульга


Знайдено статей: 14

  1. Шульга, М. (Київ), Шульга, О. (Київ)
    Діалог соціологів двох поколінь
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2023, №4)

  2. Олександр Шульга (Київ)
    Ціннісний та економічний домени символічного універсуму
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  3. Олександр Шульга (Київ)
    Мовний феномен як інтеґральний домен символічного універсуму
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  4. Олександр Шульга (Київ)
    Символічні анклави і зміна символічних універсумів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  5. Олександр Шульга (Київ)
    Евристичний потенціал і перспективи феноменологічної парадигми в соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №1)

  6. Олександр Шульга (Київ)
    Структура і боротьба символічних універсумів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  7. Олександр Шульга (Київ)
    Евристичний потенціал поняття “символічний універсум”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  8. Олександр Шульга (Київ)
    Попередні зауваження щодо реінтерпретації поняття “символічний універсум”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №4)

  9. Олександр Шульга (Київ)
    Чому «феноменологічна соціологія» неможлива
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  10. Олександр Шульга (Київ)
    З приводу вживання терміна «феноменологічна соціологія»: арґументація «за»
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  11. Олександр Шульга (Київ)
    Феноменологія Арона Ґурвіча: джерела, зв'язки, контекст
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  12. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології (Закінчення)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  13. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології (Продовження)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  14. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія поняттєво-категоріального апарату феноменологічної соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

Усі статті автора: Олександр Шульга


Знайдено статей: 14

  1. Шульга, М. (Київ), Шульга, О. (Київ)
    Діалог соціологів двох поколінь
    Повний текст публікації: укр
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2023, №4)

  2. Олександр Шульга (Київ)
    Ціннісний та економічний домени символічного універсуму
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №2)

  3. Олександр Шульга (Київ)
    Мовний феномен як інтеґральний домен символічного універсуму
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2016, №1)

  4. Олександр Шульга (Київ)
    Символічні анклави і зміна символічних універсумів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №3)

  5. Олександр Шульга (Київ)
    Евристичний потенціал і перспективи феноменологічної парадигми в соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2015, №1)

  6. Олександр Шульга (Київ)
    Структура і боротьба символічних універсумів
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  7. Олександр Шульга (Київ)
    Евристичний потенціал поняття “символічний універсум”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  8. Олександр Шульга (Київ)
    Попередні зауваження щодо реінтерпретації поняття “символічний універсум”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №4)

  9. Олександр Шульга (Київ)
    Чому «феноменологічна соціологія» неможлива
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  10. Олександр Шульга (Київ)
    З приводу вживання терміна «феноменологічна соціологія»: арґументація «за»
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №4)

  11. Олександр Шульга (Київ)
    Феноменологія Арона Ґурвіча: джерела, зв'язки, контекст
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  12. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології (Закінчення)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №4)

  13. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології (Продовження)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  14. Олександр Шульга (Київ)
    Типологія поняттєво-категоріального апарату феноменологічної соціології
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №4)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ