ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Оксана Даниленко


Знайдено статей: 4

  1. Оксана Даниленко (Харків)
    Інтерпретація ідей А.Шюца при дослідженні ситуації солдата, який повертається додому в сучасній Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №1)

  2. Оксана Даниленко (Харків)
    Соціальні проблеми: від смислової морфології соціуму — до інтерпретацій
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  3. Оксана Даниленко (Харків), Людмила Малес (Київ), Тетяна Нікітіна (Київ), Олена Решетняк (Київ)
    Соціальна інтеґрація та соціальні нерівності в контексті сучасних суспільних трансформацій у теоретичному ракурсі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  4. Оксана Даниленко (Київ)
    Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

Усі статті автора: Оксана Даниленко


Знайдено статей: 4

  1. Оксана Даниленко (Харків)
    Інтерпретація ідей А.Шюца при дослідженні ситуації солдата, який повертається додому в сучасній Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2018, №1)

  2. Оксана Даниленко (Харків)
    Соціальні проблеми: від смислової морфології соціуму — до інтерпретацій
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №2)

  3. Оксана Даниленко (Харків), Людмила Малес (Київ), Тетяна Нікітіна (Київ), Олена Решетняк (Київ)
    Соціальна інтеґрація та соціальні нерівності в контексті сучасних суспільних трансформацій у теоретичному ракурсі
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  4. Оксана Даниленко (Київ)
    Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ