ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Наталя Харченко


Знайдено статей: 5

  1. Анастасія Мазурок (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Чинники електоральної популярності ВО “Свобода”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  2. Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Криза в методах опитування та шляхи її подолання
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  3. Тетяна Андрєєва (Київ), Вікторія Захожа (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  4. Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  5. Наталя Харченко (Київ)
    Порівняння методологічних підходів до вимірювання рівня бідності
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

Усі статті автора: Наталя Харченко


Знайдено статей: 5

  1. Анастасія Мазурок (Київ), Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Чинники електоральної популярності ВО “Свобода”
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №2)

  2. Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Криза в методах опитування та шляхи її подолання
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  3. Тетяна Андрєєва (Київ), Вікторія Захожа (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №1)

  4. Володимир Паніотто (Київ), Наталя Харченко (Київ)
    Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №1)

  5. Наталя Харченко (Київ)
    Порівняння методологічних підходів до вимірювання рівня бідності
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ