ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Віктор Городяненко


Знайдено статей: 9

  1. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Радянська соціологія у новітній історіографії (до 50-річчя Радянської соціологічної асоціації)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Соціологія федералізму: історіографічний аспект аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Феномен зрадництва як предмет обговорення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  4. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    «Соціологія політики», «політична соціологія» або «соціологія політичної сфери»? (Історіографія проблеми)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  5. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Теорії середнього рівня: місце в структурі соціологічного знання і тенденції розвитку (Історіографічний аналіз на матеріалі країн СНД)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

  6. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Історіографія соціології: рефлексивна соціологія чи галузь знання?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  7. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Історико-соціологічне джерелознавство: задачі і методи дослідження
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  8. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Навчальна соціологічна література: історіографічний аналіз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  9. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Бібліографічний пошук джерел соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

Усі статті автора: Віктор Городяненко


Знайдено статей: 9

  1. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Радянська соціологія у новітній історіографії (до 50-річчя Радянської соціологічної асоціації)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №3)

  2. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Соціологія федералізму: історіографічний аспект аналізу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Феномен зрадництва як предмет обговорення
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  4. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    «Соціологія політики», «політична соціологія» або «соціологія політичної сфери»? (Історіографія проблеми)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №1)

  5. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Теорії середнього рівня: місце в структурі соціологічного знання і тенденції розвитку (Історіографічний аналіз на матеріалі країн СНД)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №4)

  6. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Історіографія соціології: рефлексивна соціологія чи галузь знання?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  7. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Історико-соціологічне джерелознавство: задачі і методи дослідження
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  8. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Навчальна соціологічна література: історіографічний аналіз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №4)

  9. Віктор Городяненко (Дніпропетровськ)
    Бібліографічний пошук джерел соціології
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ