ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Володимир Євтух


Знайдено статей: 8

  1. Володимир Євтух (Київ)
    Поліетнічність як конструкт modus vivendi
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №4)

  2. Володимир Євтух (Київ)
    Етнічність у транснаціональному соціальному просторі: дизайн дослідницького проекту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  3. Володимир Євтух (Київ)
    Бакалаврські та маґістерські програми із соціології (досвід Німеччини у контексті Болонського процесу)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  4. Володимир Євтух (Київ)
    Етносоціологія: об’єктно-предметне поле і перспективи досліджень
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  5. Володимир Євтух (Київ)
    Менеджмент у поліетнічних спільнотах
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  6. Володимир Євтух (Київ)
    Етносоціологія: перспективи застосування
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  7. Володимир Євтух (Італія), Вадим Самбук (Італія)
    Формування іміджу України в Італії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  8. Володимир Євтух
    Національні меншини: між державною етнополітикою та самовизначенням
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

Усі статті автора: Володимир Євтух


Знайдено статей: 8

  1. Володимир Євтух (Київ)
    Поліетнічність як конструкт modus vivendi
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №4)

  2. Володимир Євтух (Київ)
    Етнічність у транснаціональному соціальному просторі: дизайн дослідницького проекту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2013, №1)

  3. Володимир Євтух (Київ)
    Бакалаврські та маґістерські програми із соціології (досвід Німеччини у контексті Болонського процесу)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №4)

  4. Володимир Євтух (Київ)
    Етносоціологія: об’єктно-предметне поле і перспективи досліджень
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  5. Володимир Євтух (Київ)
    Менеджмент у поліетнічних спільнотах
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  6. Володимир Євтух (Київ)
    Етносоціологія: перспективи застосування
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  7. Володимир Євтух (Італія), Вадим Самбук (Італія)
    Формування іміджу України в Італії
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

  8. Володимир Євтух
    Національні меншини: між державною етнополітикою та самовизначенням
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №1-2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ