ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Антон Пігіда


Знайдено статей: 2

  1. Антон Пігіда (Київ)
    Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  2. Антон Пігіда (Київ)
    Про важливість коректного округлення кількості респондентів при побудові вибірки
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

Усі статті автора: Антон Пігіда


Знайдено статей: 2

  1. Антон Пігіда (Київ)
    Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2014, №3)

  2. Антон Пігіда (Київ)
    Про важливість коректного округлення кількості респондентів при побудові вибірки
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ