ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Іван Гавриленко


Знайдено статей: 6

  1. Іван Гавриленко (Київ)
    Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  2. Іван Гавриленко (Київ)
    Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  3. Іван Гавриленко (Київ)
    Пол Лазарсфельд: життя і творчість. До 100-річчя від дня народження
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  4. Іван Гавриленко (Київ), Анатолій Литвин (Київ)
    Вибори як суспільно-історична ситуація: теоретичні моделі виборчого процесу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  5. Іван Гавриленко (Київ), Юрій Яковенко (Київ)
    На тернистому шляху до зразкового навчального посібника (роздуми над книгою)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  6. Іван Гавриленко (Київ)
    Історичний акціоналізм як методологія дослідження історичного процесу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

Усі статті автора: Іван Гавриленко


Знайдено статей: 6

  1. Іван Гавриленко (Київ)
    Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2012, №1)

  2. Іван Гавриленко (Київ)
    Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  3. Іван Гавриленко (Київ)
    Пол Лазарсфельд: життя і творчість. До 100-річчя від дня народження
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №4)

  4. Іван Гавриленко (Київ), Анатолій Литвин (Київ)
    Вибори як суспільно-історична ситуація: теоретичні моделі виборчого процесу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  5. Іван Гавриленко (Київ), Юрій Яковенко (Київ)
    На тернистому шляху до зразкового навчального посібника (роздуми над книгою)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  6. Іван Гавриленко (Київ)
    Історичний акціоналізм як методологія дослідження історичного процесу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №3)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ