ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Тетяна Єфременко


Знайдено статей: 5

  1. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна ментальність українського етносу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  2. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  3. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна культура як соціологічне поняття
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  4. Євген Суїменко (Київ), Тетяна Єфременко (Київ)
    Трудовий менталітет: рушійна сила чи гальмо на шляху процвітання нації?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  5. Тетяна Єфременко
    Фінансова поведінка населення України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

Усі статті автора: Тетяна Єфременко


Знайдено статей: 5

  1. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна ментальність українського етносу
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  2. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  3. Тетяна Єфременко (Київ)
    Економічна культура як соціологічне поняття
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №3)

  4. Євген Суїменко (Київ), Тетяна Єфременко (Київ)
    Трудовий менталітет: рушійна сила чи гальмо на шляху процвітання нації?
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  5. Тетяна Єфременко
    Фінансова поведінка населення України
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ