ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Пітер Ордешук


Знайдено статей: 6

  1. Михайло М'ягков (США), Пітер Ордешук (США)
    Вибори 2010 в Україні: чи є підстави говорити про фальсифікації?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  2. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Маріанна Клочко (США), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів–2006 в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Михайло М'ягков (США), Пітер К.Ордешук (США), Дмитро Шакін (Москва)
    Фальсифікація чи вигадки: досвід виборів у Росії та в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  4. Маріанна Клочко (США), Пітер К.Ордешук (США)
    Тимчасові вподобання: відбір чи соціалізація (дослідження українських студентів)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  5. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

  6. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

Усі статті автора: Пітер Ордешук


Знайдено статей: 6

  1. Михайло М'ягков (США), Пітер Ордешук (США)
    Вибори 2010 в Україні: чи є підстави говорити про фальсифікації?
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №3)

  2. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Маріанна Клочко (США), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів–2006 в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Михайло М'ягков (США), Пітер К.Ордешук (США), Дмитро Шакін (Москва)
    Фальсифікація чи вигадки: досвід виборів у Росії та в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №2)

  4. Маріанна Клочко (США), Пітер К.Ордешук (США)
    Тимчасові вподобання: відбір чи соціалізація (дослідження українських студентів)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2005, №1)

  5. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні (закінчення)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №2)

  6. Мелвін Хініч (США), Валерій Хмелько (Київ), Пітер Ордешук (США)
    Просторовий аналіз парламентських виборів 1998 року в Україні
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ