ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Олександр Нельга


Знайдено статей: 5

  1. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологічний погляд на етнорелігійний чинник формування політичної нації в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  2. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологія владних еліт: історія і сучасність
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  3. Олександр Нельга (Київ)
    Етнічна соціологія як наука
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №2)

  4. Олександр Нельга (Київ)
    Етнічний склад і етнічна структура суспільства: спроба уточнення понять
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  5. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологія виборчого процесу: проблеми становлення
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

Усі статті автора: Олександр Нельга


Знайдено статей: 5

  1. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологічний погляд на етнорелігійний чинник формування політичної нації в Україні
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2011, №2)

  2. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологія владних еліт: історія і сучасність
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №4)

  3. Олександр Нельга (Київ)
    Етнічна соціологія як наука
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2010, №2)

  4. Олександр Нельга (Київ)
    Етнічний склад і етнічна структура суспільства: спроба уточнення понять
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2009, №1)

  5. Олександр Нельга (Київ)
    Соціологія виборчого процесу: проблеми становлення
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ