ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Валентин Королько


Знайдено статей: 12

  1. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Корпоративна культура і зв’язки з громадськістю
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  2. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Соцієтальна культура та паблік рілейшнз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  3. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Менеджмент консалтингової організації: особливості маркетингу та PR
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №4)

  4. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Паблік рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №2)

  5. Валентин Королько
    У пошуках теорії мультикультурних паблік рилейшнз
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  6. Валентин Королько
    Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  7. Валентин Королько (Київ)
    Соціальна відповідальність організацій в умовах "суспільства знання" (Нова парадигма Петера Дракера)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  8. Валентин Королько (Київ)
    Паблік рілейшнз та репутаційний менеджмент
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  9. Валентин Королько (Київ)
    Глобалізація комунікаційних систем як медіа- і віртуальна дипломатія
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  10. Валентин Королько (Київ)
    До питання про соціальну роль і етику паблік рілейшнз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  11. Валентин Королько (Київ), Віктор Танчер (Київ)
    Розділ ІХ. Основні напрямки сучасного соціологічного теоретизування
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  12. Валентин Королько
    Політична реклама: уроки виборів, проблеми
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №6)

Усі статті автора: Валентин Королько


Знайдено статей: 12

  1. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Корпоративна культура і зв’язки з громадськістю
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №1)

  2. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Соцієтальна культура та паблік рілейшнз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2006, №4)

  3. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Менеджмент консалтингової організації: особливості маркетингу та PR
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №4)

  4. Валентин Королько (Київ), Оксана Некрасова (Київ)
    Паблік рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №2)

  5. Валентин Королько
    У пошуках теорії мультикультурних паблік рилейшнз
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №3)

  6. Валентин Королько
    Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №1)

  7. Валентин Королько (Київ)
    Соціальна відповідальність організацій в умовах "суспільства знання" (Нова парадигма Петера Дракера)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №3)

  8. Валентин Королько (Київ)
    Паблік рілейшнз та репутаційний менеджмент
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2001, №2)

  9. Валентин Королько (Київ)
    Глобалізація комунікаційних систем як медіа- і віртуальна дипломатія
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №2)

  10. Валентин Королько (Київ)
    До питання про соціальну роль і етику паблік рілейшнз
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №1)

  11. Валентин Королько (Київ), Віктор Танчер (Київ)
    Розділ ІХ. Основні напрямки сучасного соціологічного теоретизування
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

  12. Валентин Королько
    Політична реклама: уроки виборів, проблеми
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1998, №6)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ