ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ

Усі статті автора: Ірина Попова


Знайдено статей: 10

  1. Ірина Попова (Одеса)
    Публічність соціології (доповідь на I Міжнародних соціологічних читаннях пам’яті Наталії Паніної)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  2. Ірина Попова (Одеса)
    Від конструювання історії до формування нових ідентичностей
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Ірина Попова (Одеса)
    Ще один універсальний закон бюрократії? (Хабарництво як побічний продукт взаємодії влади і громадян)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  4. Ірина Попова (Одеса)
    1989-1991. Діагноз часу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  5. Ірина Попова (Одеса)
    Моральне виправдання ы нормативна складова тыньових практик (До постановки проблеми)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  6. Ірина Попова (Одеса)
    Доля однієї соціологічної парадигми (до 120-ї річниці з дня смерті К. Маркса)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  7. Ірина Попова (Одеса)
    «Соціальність» як підґрунтя соціологічної інтерпретації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  8. Ірина Попова (Одеса)
    «Ми опиняємося у світі, де ніхто не думає про слова, де слова ллються з серця...» Пам’яті Наталії Козлової (1946–2002)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  9. Ірина Попова (Одеса)
    Соціологічний підхід до дослідження легітимності і легітимації. До постановки проблеми
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  10. Ірина Попова (Одеса)
    Повсякденна свідомість у перехідному суспільстві: симптоми кризи
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

Усі статті автора: Ірина Попова


Знайдено статей: 10

  1. Ірина Попова (Одеса)
    Публічність соціології (доповідь на I Міжнародних соціологічних читаннях пам’яті Наталії Паніної)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  2. Ірина Попова (Одеса)
    Від конструювання історії до формування нових ідентичностей
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2008, №2)

  3. Ірина Попова (Одеса)
    Ще один універсальний закон бюрократії? (Хабарництво як побічний продукт взаємодії влади і громадян)
    Повний текст публікації: укр | рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2007, №2)

  4. Ірина Попова (Одеса)
    1989-1991. Діагноз часу
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №3)

  5. Ірина Попова (Одеса)
    Моральне виправдання ы нормативна складова тыньових практик (До постановки проблеми)
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2004, №1)

  6. Ірина Попова (Одеса)
    Доля однієї соціологічної парадигми (до 120-ї річниці з дня смерті К. Маркса)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2003, №2)

  7. Ірина Попова (Одеса)
    «Соціальність» як підґрунтя соціологічної інтерпретації
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №4)

  8. Ірина Попова (Одеса)
    «Ми опиняємося у світі, де ніхто не думає про слова, де слова ллються з серця...» Пам’яті Наталії Козлової (1946–2002)
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2002, №2)

  9. Ірина Попова (Одеса)
    Соціологічний підхід до дослідження легітимності і легітимації. До постановки проблеми
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2000, №3)

  10. Ірина Попова (Одеса)
    Повсякденна свідомість у перехідному суспільстві: симптоми кризи
    Повний текст публікації: рос
    Опубліковано у Соціологія: теорія, методи, маркетинг (1999, №1)

ОСТАННІЙ ДРУКОВАНИЙ НОМЕР

НАЙСВІЖІШІ МАТЕРІАЛИ У ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ