Соціологія: теорія, методи, маркетинг (2019, №3)

  • Круглий стіл “Методологічні та методичні аспекти соціологічного дослідження громадянського суспільства в Україні”
  • Андрій Малюк (Київ)
    Імперіалізм у Марксовій концепції ґлобалізації
  • Віктор Степаненко (Київ)
    Цивілізаційний аналіз Ш.Ейзенштадта в контекстах соціологічного теоретизування
  • Валерій Пилипенко (Київ), Гульбаршин Чепурко (Київ), Юрій Привалов (Київ)
    Метатеорії на початку XXI століття: модернізаційний вектор соціології
  • Сергій Дембіцький (Київ), Микола Сидоров (Київ), Валентина Плющ (Київ), Євгеній Соснюк (Київ), Оксана Шалімова (Київ)
    Системний підхід до соціологічного вивчення індивідуальних цінностей
  • Єлєна Ковальська (Київ)
    Адаптація Індексу статусної характеристики Ворнера
  • Serhii Shapovalov (Kyiv)
    Individual-level factors influencing voter turnout in the 2014 European Parliament election
  • Роман Любенко (Київ), Катерина Мальцева (Київ)
    Користування сайтами соціальних мереж та рівень стресу: дослідження серед студентів НаУКМА
  • Віталій Чорний (Київ)
    Українське суспільство на сучасному етапі: виклики та загрози
  • Тетяна Воропай (Харків), Олександр Тягло (Харків)
    Зрушення культурних порядків і вільна культурна партисипація
  • Олександр Мусієздов (Харків)
    Культура у надзвичайному стані
  • Віктор Бурлачук (Київ)
    Політика як процедура істини
  • Роман Ленчовський (Київ)
    До 80-річчя Валерія Євгеновича Хмелька